مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-17اجتماعي

فارس من| آغاز عملیات بهسازی باند دوم بلوار خلیج فارس در هفته آتی


مدیرعامل شرکت توسعه عمران شهر صدرا گفت: عملیات اجرایی باند دوم بلوار خلیج فارس ظرف یک هفته آینده آغاز شده و تا یک ماه بعد، عملیات بهسازی و روکش آسفالت کل محور به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پیرو ثبت سوژه ای در سامانه فارس من با عنوان چرا باند دوم بلوار خلیج فارس شهر صدرا آسفالت نمی شود؟ با توضیحات چرا باند دوم بلوار خلیج فارس از ورودی صدرا تا میدان امام رضا (ع) روکش آسفالت آن انجام نشده است؟ امسال که باران و برف نبود! الان هم که هوا عالی است و فصل پروژه های عمرانی است که دلسوزانه پیگیری شود! جاده ورودی شهر صدرا پر از چاله ها و برش های نامناسب آسفالت است و به هیچ عنوان کیفیت ندارد و تمام جلوبندی ماشین های ورودی به شهر صدرا از بین رفته است.

خواهش می کنم مشکلات شهر صدرا را با جدیت دنبال کنید.

این موضوع را از مدیرعامل شرکت توسعه عمران شهر صدرا دنبال کردیم.

خلیل حاجی پور در این زمینه اظهار داشت: در خصوص پرسش شهروندان در خصوص عدم شروع آسفالت باند دوم بلوار خلیج فارس شهر صدرا، به استحضار می رساند که شرکت عمران شهر جدید صدرا علی رغم عدم وجود تکلیف قانونی در خصوص معابر درون شهری، در سال گذشته اقداماتی هدفمند و مستمر با هدف ساماندهی و بهسازی معابر درون شهری و برون شهری صدرا را در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آغاز عملیات بهسازی باند دوم بلوار خلیج فارس در هفته آتی

فارس من| آغاز عملیات بهسازی باند دوم بلوار خلیج فارس در هفته آتی